FAQ

Jak robić zakupy?

To proste. Na początek przejrzyj wszystkie nasze kolekcie. W tym celu polecamy skorzystanie z filtrów, dzięki którym szybciej znajdziesz dokładnie to, co Cię interesuje. Gdy już znajdziesz odpowiedni produkt, określ jego parametry – rozmiar i kolor – oraz wybierz walutę, w której chcesz zapłacić. Następie dodaj produkt do koszyka.

Aby złożyć zamówienie, przejdź do koszyka i wybierz opcję ZAMÓWIENIE. Zostaniesz przeniesiona na stronę płatności, gdzie będziesz mogła sfinalizować swoją transakcję. W pierwszym kroku wybierz formę wysyłki – na wskazany przez Ciebie adres, np. do domu, lub odbiór w wybranym przez siebie paczkomacie InPost. Następnie wybierz metodę płatności, wtedy Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane przez nasz system, a my będziemy mogły zacząć przygotowywać je do wysyłki.

Jeśli już wybierzesz swój ulubiony produkt, to radzimy nie zwlekać z płatnością. Umieszczenie produktu w koszyku nie jest równoznaczne z jego zakupem, dlatego zdarza się, że popularny artykuł może zostać wyprzedany, nawet jeśli był umieszczony w Twoim koszyku.

Po złożeniu zamówienia wszystkie dane Twojego zamówienia wraz z potwierdzeniem zostaną przesłane na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Wyślemy Ci powiadomienie również wtedy, gdy przesyłka opuści nasz magazyn i będzie w drodze do Ciebie.

W przypadku jakichkolwiek pytań wystarczy się z nami skontaktować!

Ile czeka się na przesyłkę?

Czas dostawy na terenie Polski wynosi od 1 do 3 dni roboczych, natomiast dla przesyłek międzynarodowych wynosi on od 2 do 5 dni roboczych. Czas liczony jest od momentu przyjęcia zamówienia. Dostawy w Polsce realizowane przez InPost, a dostawy zagraniczne przez  FedEx.

W związku z ograniczeniami w działalności firm kurierskich wprowadzonymi ze względu na COVID-19 dostawy zamówień w niektórych rejonach mogą być opóźnione. Przepraszamy za związane z tym niedogodności i dziękujemy Wam za wyrozumiałość. 

Złożyłem/am dwa razy zamówienie na tę sama rzecz, co mam zrobić w takiej sytuacji?

Napisz na contact@ntguilty.com i poproś o anulowanie jednego z zamówień. W wiadomości koniecznie podaj numer zamówienia, które chcesz anulować oraz swoje imię i nazwisko.

Złożyłam zamówienie, ale nie dostałam żadnego powiadomienia, dlaczego?

Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, powinnaś dostać od nas maila z potwierdzeniem i numerem zamówienia. Jeśli takiego maila nie dostałaś, prosimy o sprawdzeniu folderu SPAM lub o kontakt: contact@ntguilty.com.

Czy mogę złożyć zamówienie, nie będąc zarejestrowana?

Tak, oczywiście. Zachęcamy jednak do założenia konta: łatwiej Ci będzie robić zakupy oraz śledzić status przesyłki.

Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

Kiedy zamówienie opuści nasz magazyn, wyślemy Ci maila z informacją. Możesz również śledzić status swojego zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto.

Jak zwrócić zamówiony towar?

W przypadku gdy produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz 14 dni od daty otrzymania zamówienia na jego zwrot. Odeślij go wraz z dowodem zakupu na adres:

Ntguilty
ul. Szeligowska 10/12
01-319 Warszawa

Zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni od chwili przyjęcia przez nasz magazyn przesyłki ze zwracanym produktem. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktów. Nie realizujemy wymian produktów.

newsletter

Współpracując ze sobą, w świadomy sposób, możemy zmienić świat.

Dołącz do naszego Newslettera

    Brak produktów w koszyku.

    Dostawa

    Witaj w ntguilty

    Gotowe

    Chcemy, aby zakupy u nas były dla Ciebie wygodne i proste, dlatego na początek wybierz kraj wysyłki.